کنترل بیسیم تجهیزات

کنترل بیسیم تجهیزات

جدیترین مقالات

ریموت بلوتوث چیست؟

Remote Duplicator یا همان ریموت بلوتوث ساده ترین و ارزان ترین راه برای کپی برداری از ریموت کنترل ،ریموت دزدگیر ماشین(البته از نوع لرنینگ)، جک پارکینگ و درب است.ریموت بلوتوث را باید از آی سی داخل اون شناخت.شماره آی سی داخل ریموت hcs301 هست.از نظر ظاهر با ریموتهای کد لرن فرقی ندارد.

خام كردن ريموت 433
ریموت کدلرن بتا

حالا در تصویر زیر یک عدد ریموت بلوتوث را میتوانید ببینید!!!!!

خام كردن ريموت 433
ریموت بلوتوث

موارد استفاده از ریموت بلوتوث

بعنوان مثال شما یک دستگاه دربازکن ریموت دار مخصوص آیفون را برروی درب منزل نصب کرده اید که با آن درب نفر رو را با ریموت باز کنید.حداکثر ریموتهایی که برای این درستگاه قابل ست(لرن)کردن هست 19 عدد می باشد.حالا فرض نمایید شما به 50 عدد ریموت نیاز دارید که به 50 خانوار داخل آپارتمان تحویل دهید تا آنها هم بتوانند با ریموت درب منزل را باز کنند.فرض کنید دستگاه را با 19 ریموت خریداری کرده اید.باید 31 ریموت بلوتوث خریداری کرده و یکی از ریموتهای روی دستگاه را بروی تمامی ریموت بلوتوث ها کپی کرد.

مورد دیگر استفاده از این ریموت وقتی است که شما بعنوان مثال یک دستگاه ریموتی کردن پمپ آب یا کفکش و یا جک پارکینگ خریداری کرده اید.نحوه ست کردن(لرن کردن)ریموت به دستگاه را نمیدانید یا کاتالوگ آن را گم کرده اید و نیاز به ریموت اضافه دارید.کافیه ریموت دستگاه را بروی ریموت بلوتوث کپی کنید.

معرفی سایت خارجی خرید

بهتر است با چند سایت خرید ریموت بلوتوث هم معرفی کنیم.سایت آمازون و سایت علی بابا دو سایت خارجی معروف و خوب می باشند.به اختلاف قیمت این سایتها با معادل ریالی آنها در ایران دقت کنید.این اختلاف قیمت بخاط چیست؟پاک کردن کد: دو دکمه AوB را همزمان فشار داده و به مدت 3 ثانیه نگه دارید، چراغ LED همچنان چشمک می زند و پاک کردن کد با موفقیت انجام می شود.

خام کردن ریموت

دکمه A و B ریموت را همزمان فشاردهید و نگهدارید LED به سرعت 3 بار در حدود 2 ثانیه چشمک می زند. دکمه B را رها کنید و سپس به سرعت دکمه B سه بار کلیک کنید تا چراغ LED چشمک بزند. سپس هر دو دکمه را رها کنید. سپس یکی از کلیدهای کنترل از راه دور را فشار دهید.

اگر پس از فشار دادن هر یک از دکمه های کنترل از راه دور، چراغ همچنان روشن است، نشان می دهد که کد اصلی با موفقیت پاک نشده است. شما باید دوباره پاک کنید.شما می توانید به طور مکرر کد را پاک و کلون کنید.

کپی ریموت

کنترل از راه دور اصلی را با دست چپ و کنترل از راه دور را با دست راست نگه دارید. دکمه های مربوطه را به طور همزمان به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید. چراغ LED 2 بار چشمک می زند و روشن می ماند. کپی با موفقیت انجام شد.

WhatsApp
Email
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *